MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2007 年 8 月 12 日  星期日
 

尋日見左yAN,j0YEE,可婷,H!LLS0N=]]

yAN yAN yAN個頭*不負我望

襯晒佢=]型``

之後即刻搭飛機去黃大仙```同婆婆吃飯

大忙人*日里萬機

睇香港先生...表弟話係香港阿叔

笑撚死我*

43歲都去參加...勇氣可加

t0dAY.........

留係屋企*俾逼做暑期作業`偉大的兩小時

煲碟*

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-08-12 09:06 PM
  




     2007 年 8 月 10 日  星期五
 

難得可以留係屋企...

不問世事*柯里陀忽

同LOK傾電話〞

BA BA早番*嚇親

原來打風*忽忽

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-08-10 05:17 PM
  




     2007 年 8 月 8 日  星期三
 

我愛樂樂樂樂樂樂樂*!

佢超好好好好好好呀``

佢博學多才*i+eQ高到爆棚

又係超人``SUPERMAN

沙沙沙沙沙馬露。。殺加

佢拯救我!!!

係主耶蘇GE二世!!

係蘇民峰GE敵人...

I L0VE Y0U

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-08-08 08:01 PM
  




     2007 年 8 月 3 日  星期五
 

睇戲*       >>五星級大鼠<<

超低能。勁搞笑

番大姑媽屋企*MISS表姐教做作業

8頁阿......好撚勁ge 8頁*做左我成兩粒鐘/3\

反電腦^^

龜家*

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-08-03 10:14 PM
  




     2007 年 8 月 2 日  星期四
 

 

模擬市民大過天!!!

 

7點幾同老豆,細佬去搵媽媽
打左6次比佢''
冇一次聽到響=0=
同老豆幾經辛苦先搵到阿媽. 多年冇見
阿爸話係葵芳食野
反對.反對.反對.反對!!
強劍!!!!!!
以為佢地會話我痴線
點知老豆話:咁搵間有電視ge餐廳囉
我:唔得嫁*果d電視好鬼細聲嫁
老豆:咁睇字幕囉
我:睇到d字黎又睇唔到佢地做緊咩-.-;
4條友企係商場道諗計
媽話搵個人番屋企錄左佢. 聰明!
我話猜包剪duck...輸左番屋企錄強劍
包剪duck!!!爸,媽,細佬:duck

                我....剪-o-''
結果去搵第2道搵間餐廳個電視係大聲既
個電視對到我地正一正
仲要冇乜人*嘻

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-08-02 03:35 PM