模擬市民大過天!!!
7點幾同老豆,細佬去搵媽媽
打左6次比佢''
冇一次聽到響=0=
同老豆幾經辛苦先搵到阿媽. 多年冇見
阿爸話係葵芳食野
反對.反對.反對.反對!!
強劍!!!!!!
以為佢地會話我痴線
點知老豆話:咁搵間有電視ge餐廳囉
我:唔得嫁*果d電視好鬼細聲嫁
老豆:咁睇字幕囉
我:睇到d字黎又睇唔到佢地做緊咩-.-;
4條友企係商場道諗計
媽話搵個人番屋企錄左佢. 聰明!
我話猜包剪duck...輸左番屋企錄強劍
包剪duck!!!爸,媽,細佬:duck
我....剪-o-''
結果去搵第2道搵間餐廳個電視係大聲既
個電視對到我地正一正
仲要冇乜人*嘻