|
|
|
2008 年 8 月 27 日 星期三
|
|
今日把心一橫,
剪短頭髮!

似個帶金頭-.-;
但係好中意

yeah ah!
補習,覺得今年成績一定進步:)
因為去過咁多唔同地方補習,
依次係第1次令我成績勁左!
Maths由小五開始就冇合格過'
所以今年f.2合格到,真係好爽>0<
一補就補5個鍾,係好辛苦
但係成績升左,就會唔記得以前既辛苦
今年暑假,預習左幾課
覺得今年要升班,冇咩問題'
但係miss今堂話唔再補
去英國讀書*0*
突然覺得世界真係冇理所當然依樣野,
你有錢交學費,miss唔係退休,
失驚無神話去英國讀書
有人就算有錢交學費,學校都唔會收你
係我地覺得番學係理所當然,
唔會去珍惜'
到就快要結束既時候先會覺得依段時間好珍貴
miss kwong走,補習MISS又走
連自己最愛既人都要離開自己,
自己就咩都冇辦法做去改變結果'
miss WONG,都係帶金頭-.-;
到英國識番個靚鬼仔啦:D
會行動去實現自然夢想既人都好叻AH!
|
|
| |
|
2008 年 8 月 26 日 星期二
|
|
前日去大棠荔枝園,
睇馬,餵食蘿蔔
攞住舊蘿蔔....都係好驚!
趺左幾次,都係唔夠膽餵比佢/.\
總係覺得比隻馬個口....好嘔心!
隻馬拍過西遊記!佢都老喇,7左
坐車,搵牛拉
覺得牛對眼睛好亮*0*
仲有....餵駝鳥,哈
條頸長,似就黎斷咁-.-;
條頸仲可以U字形*U*
Today 26-7-08
i and eunice,駝鳥樂,肥立swimming in城門谷''
本來唔想去,不過為左bb就去啦
上次去城門谷果時,仲係4,5歲
仲記得室外果兩舊假大石'
有真正游水!有踢水!嘻
好多笑料:D
成日將駝鳥講左駱駝-..-’’
好早游到5點先走
出去見架雪糕車仲係道等我
soft ICE-CREAM,good!!!
同肥立,euN行左陣荃灣
都係忍唔到口/.\
陪肥春過膠膠
撞到吳采靜....感覺好怪!
不過都已經冇理由去憎
番屋企,同肥立行行下,見到爸爸*0*
同佢搭同一班車,
遲過唔會比佢話,但係總係想快過佢番到屋企-.-;
AT LAST,I WON!
|
|
| |
|
2008 年 8 月 23 日 星期六
|
|
尋日睇家好月圓
鬧衰人,心裡很爽!!
原來仲有1星期就開學,
光陰似箭''
好似冇放過暑假咁-..-;
開心,老爸買'不能說的秘密',step up2*v*
兩隻都係為媽同我而準備的!嘻
梁鎧濤!!!賤格
同爹講話我講粗口 討厭討厭!
好彩今日老爸心情似乎幾好,
冇多講d咩*0*
接下來想睇*親愛的*
當然最想同最親愛的人去看啦:P
十日啦...上次早係十日前已和好''
還要繼續等下去嗎?!
是我蠢,對不起
明明對自己說好已不會再有甚麽期望,
心裡還是暗地裡盼望著奇蹟的一刻 |
|
| |
|
2008 年 8 月 20 日 星期三
|
|
出葵芳同小學同學唱kk*0*
好似係最遲的我-..-;
一出閘見到兩個女仔指住我,
林芷炫,吳詠欣''要近dd睇先認得出>0<
一黎就同我講班男仔個個著黑衫
搵左陣都搵唔到
一睇到,笑:D
總係覺得蔣偉程變左好多,髮型-..-;
唔明點解小學會叫佢做老豆
羅嘉俊,董爺,魚旦興,余偉傑高左好多*0*
當年某d肥仔冇晒''1個都冇
阿冬出現
行去neway!
買pair牌,玩鋤dee
玩第一鋪贏左:)
冬出去煲煙
吹水,冇見咁耐,但一d都唔覺陌生,真難得:D
真係估唔到羅嘉俊真係幾唱得*v*
老豆也很不錯!
同林芷炫同董爺玩扔冰,飛pair牌
羅嘉俊,董爺狂偷拍
五十年代的歌-..-;
老豆跟字唱,good
羅嘉俊,外賣仔xD
請我食西米露*謝過
玩,嗲左好耐!很高興
林嘉暘係陽光打完機黎埋
佢高過我!!!!!個個都估唔到
羅嘉俊同個女傾電話
叫我扮佢條女
大叫,你同邊個講電話,你對我得住呀你!嘻
原來我把聲同個女人好相似
唱be-on d歌''high
忘情森巴舞,紅日,F4的流星雨,IQ博士
全都超HIGH!!!
之後唱eng song''為了余偉傑
but...個個都唱得很正!
記得中途成班男仔狂唱Justin
情永落!!!當年林嘉暘sd左比咁多個睇mv,很A!
唱完羅嘉俊,余偉傑閃左
依家班男仔個個都高過我,話番我矮轉頭!哼
同林,欣,老豆,fishball,董爺,林吉腸到吉野家食晚飯
吹水!     
臨走....
林j暘總要講句:當年的花名兩個!
唔好問我-.-;
最衰冇帶泳衣!如果唔係就成班去swimming
想時間唔好走得咁快
6A,B,C,D,E
得番6D仲有約會*v*
真係冇悔3年級開始由A班滾到D班:)
隔左兩年再見面,仲比以前更朋友
後悔對上兩年佢地搞BBQ都冇到,
如果到左就見到魚旦條女啦!哈
今日真的快樂得很! |
|
| |
|
2008 年 8 月 19 日 星期二
|
|
同euN去MK
係荔景等''
瘦春黎埋
影左貼先*v*
玩籃球機,同立立玩一球6分>0<
euN很勁!1 person 369分
食小丸子,好味!
之後行街街
見到兩對情侶戒好靚靚
同euN,肥立行街,好玩;)
好多野想買,
但一定要儲錢做左樣野先/.\
見到個背郎好靚,如果著白衫的話
行到7點閃!
番到屋企,老爸仲未番
叫我自己落街食晚飯
call番肥立同euN番青衣
euN番到屋企都出番黎
小學打黎''因為我係道先去!咁比面呀;D
落去同立,euN食赤丸!正喔
分3張單,同肥立攞番張單問媽媽拎錢*0*
傾計,好笑:D
食飽之後行青衣城
去Sasa幫肥立化妝!嘻
約好遲d一齊陪肥bb行街*v*
euN,肥bb送我番屋企☺
今日真高興,我長期處於興奮狀態
             |
|
| |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 46 | » |