MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2008 年 9 月 3 日  星期三
 

Chinese''set 3!
English''set 6!
Maths''SET 5! 'v'

Vincent wong扮大陸喱好叻:D
d普通話卷聲勁到xD
中史,馮sir教!
eun帶con唔理;
同lok係佢面前打架都冇事*v*
成班1上chin.history就進入瘋狂狀態=0=''
Maths teach by BB鍾!
想Peter chan教番/.\
中文;早講左友友冇可能高set過我
最後咪又係死番黎!哈
Ar sir講個6條課室規舉講左2堂''
打喊路打到流幾行眼淚
eng miss yuen,同joyee寫紙
RE.張嘉兒變聲*O*
Miss miss kwong very much/.
影學生相;頂,個頭
有預感d相出黎比印容7上千倍!
1-18號上HE,想快D整'農村鳳翼'Miss hui讚好味^^
仲有'日本輕芝士蛋糕'
Just do it!只可以等多5日''

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008-09-03 07:20 PM
  




     2008 年 9 月 1 日  星期一
 

開學*o*
總覺得係星1開學,真係新開始
上到青衣月台,人齊晒

等我,同朋友仔一齊番學真好
1入學校就打鐘
讀左3年,識較準時間岩岩好*v*
george拍我個頭''哼
甩我底都未同你計
班主住ho sir &盟萌 miss!!
講粗口都冇人鬧,好似過份左d=0=''
跟學號坐;同立立坐第1行*O*
左mau,右肥春!
後斜仲有euN,joyee!有排玩:)
到依家都唔覺開學''好似只係番學上補課-v-
美中不足....班號17
總係覺得17號係性無能用,form1既印象太深
幫肥立寫埋名,我人真好
12點放學;去food court
遇到'余寶'姐姐,好傾`嘻!
5:55番到屋企!
ps.只要你開口*我倆從此便是朋友!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008-09-01 10:29 PM
  




     2008 年 8 月 31 日  星期日
 

我唔鍾意思想保守既老豆老母!
你一句'唔得'
我咩希望都冇撚晒!
口口聲聲話係最親既人都唔識諗我感受!
以後咪撚命令我做野!
我唔撚鍾意比人睇死.
你偏係唔比我做,我就做比你睇!
誰人曾照顧過我的感受!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008-08-31 05:42 PM
  




     2008 年 8 月 29 日  星期五
 

陪yan到青衣城鳩hea`
你真夠朋友>0<!!
同yan食雲吞麵,正=)
lok後到
去萬寧,仆街yan荼脫毛膏落我道,八婆!
驗眼,過份無聊=0="
我雙眼可是保養得很好喔!`
完全冇事,要繼續好落去ah*
之後去莎莎反,
yan狂將眼影hi我塊面
大反擊!!{奸笑}
三條友係青衣城跋腳狂奔`
可憐的嘉欣妹妹,大花臉

p.s.我會成熟.不再天真.不再妄想!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008-08-29 07:15 PM
  




     2008 年 8 月 28 日  星期四
 

原本今日去銅鑼灣駁髮,
點知要book左先-..-;
想係星2前駁好:)
如果唔係就要開學後個禮拜/.\
同lok行左成日
地鐵成地都係果仁-.-''
搞到面紅-0-''
我唔想笑!
木糠布丁,yummy!
*哼*
今日哼足全程=P

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008-08-29 01:06 PM