What The F
KaiLunJJ
暱稱: 小花花
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
hehe
那誰
時光機^^
NONONONO
死性不改
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
﹋__珊=]♨ (theresasSA)
Tom (sadlovestory)
小稚` (silly_b_boy)
bao shun (shun901)
JTSUN (JTSUN)
YaJ!Ng™ (SsIkFish)
.Kyan (kaye_24)
°�'[[﹏ I m ja... (jackie217)
-BabyCcy ;-) (sisi520i)
♥noel.   (Y0ur_l0vE)
☆BillBill. (billbill321)
ManWai (carmen_1006)
呀倫 (lunlun22338)
Super LL°↑. (chenlingling)
Roy姐 (ROYxBayer04)
♥Allison;3™ (DaisyCheung)
誠 (scppong)
~成~ (lamchunshing)
♥`kai莉*`'² (kai_lee)
|♣ 傻 瓜.` 婷,' (MillY_child)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 689
今日人氣: 1
累積人氣: 7398
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 5 日  星期五   晴天


扮病 ^^ 分類: 未分類

今日係聯校咩鬼野;

好彩我呀媽生得我醒目姐.....

一訓醒就即刻扮病

tvb真係需要我 ^^

今日杰杰生日wo......

祝你生日快樂la

我都算比面你la.係我呢個qooza公開公祝你 ^^

祝你早日媾到你果位白雪公主喇~~

因為扮病唔洗去小西灣.....成日係屋企訓覺....

之後個on9呀哥睇prison break

戲入面果d警鐘係咁嘈.......操!!!

叫佢收聲...之後佢又去睇一公升眼淚

我比果首主題曲洗腦-.-

但係又真係好好聽下bo.....

陳柏宇 - 固執(《一公升眼淚》主題曲中文版)

懷念有多壞 自己 不想 了解
從沒有長大 被撇下 還依賴

情陷有多壞 像箍緊的領帶
承認太失敗 被放逐和出賣
無論你多壞 亦束手給你拐
以後我 太掛念你 恍如負債

迷戀你 也是容忍你
誰可以 共你比
難倒我 我亦無顧忌
可揀過 都想再遇見你

存心摧毀我 也未曾離座
無窮盡苦楚 封殺不果
捱過痛過太多 情願受難別扶住我
擔心我 的好友 別勸我

盲目有多壞 後果不想去猜
如若要抵賴 賴我未曾長大
名字有多壞 亦想牽手上街
我恨我 念記著你 反而愉快



2010 年 11 月 2 日  星期二   晴天


大一歲^^ 分類: 未分類

今日係我既生日lu^^

又大一歲lu;

幾時先可以去panada hotel呀 ????

好多謝今日同我講生日快樂既人......

多謝呀bill果個水樽,雞言,卓雞既6個6$=]

最多謝既係月月送比我既禮物la^^

個盒都已經好令la ^^

入面條野仲好有心思tim ^^

我最大既生日願望係........

on9^^



2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天


打邊爐 分類: 未分類

今日係我地個[隆狗]生日lu.......

大家要改口做隆爺;佢真係老喇 ^^

祝佢一日[規]過一日~

琴晚係bill屋企玩得都幾開心 ^^

見到yyy同呀bill開真實既一面.........

同埋琉左咁耐....

我終於體會到[男人心一字馬,讓女人擔驚受怕]^^

bill記得負責任啊 !!!!!!

好想快d可以親口同你講果句說話丫 @@



2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


蘋果樹 分類: 未分類

作曲:小f
填詞:花狗
編曲:f_lun
監製:呀bill

樹上掛滿愛的宏願 春季去 秋葉落 卻種滿了恩怨
沒你的溫暖 樹葉要生存 汲取了我對你一串心血

悉心栽種蘋果 滋潤你我 無奈這結果 只有苦果

纏綿很短 生活轉 幸福會蛀爛情感 空招惹眷戀
手牽手一夜斬斷 隨落花飄遠 遺留我於失樂園 

樹幹刻上一段愛 扼殺了 生命力 我灌溉到感慨
沒你的滋養 綠葉惹青苔 一起種過了野花也可愛

雙方翻過泥土 真的親密過 從沒結果都有花朵

纏綿很短 生活轉 幸福會蛀爛情感 空招惹眷戀
手牽手一夜斬斷 隨落花飄遠 誰能夠廝守永遠

分開三百天 各自各遇上新發展 仍難免一絲掛牽 
年華這麼短 生活轉 認真種到毒蘋果 將關係亦蛀穿
傷心史刻劃幾吋 隨樹幹被磨損 一手已可折斷
你總會活於老片斷



2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


HEHE 分類: 未分類

我地d大假都差唔多放哂la........

又要on99上堂~

呢幾日4班都諗緊學校旅行去邊好@@

好想幾班一齊搞囉.......因為fd果d都分係其他班.....

希望d呀sir同d最高領導人有共識啦^^

今日見到yyy拎住既[游俞聯婚];

真係笑死人咩.....呀bill佢同我講.佢淨係玩一夜情.

即係one night(like)  love.

同埋我地好中意呀bill唱歌......

ha ha ha lo lin=ha ha hallo ween~