| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 9 日 星期六  |
| i love |
分類: 未分類 |
我地自從興起玩鬥地主之後;
我地差唔多日日上堂果陣都想玩..........
因為睇住呀龜輸既果個樣~~真係好爽;
同埋一開facebook見到輸左既人既icon,
我都好開心 ^^
宜家番學最大既樂趣一定係玩鬥地主la!!!!
同一大班玩.......真係好開心.差唔多咩都唔記得哂lu,
仲有.......我終於知點解我星期5打波有咁多turn over啦^^
因為唔記得左邊打邊唱歌丫 @@
宜家開始,,,,,,turn over當一鑊ok?
陳柏宇 - 你來自那顆星
誰叫我迷上你 原來無從溝通 上錯太空 情人無言地接送
你與我相差太遠 分開太遠 身高跟性格差得太遠
何來智慧愛你? 我這個平民
你與我相差太遠 分開太遠 溝通的語氣差得太遠
你與我相差太遠 分開太遠 知識跟興趣差得太遠
你這樣特別 沒法愛著個正常人~
你與我相差太遠 分開太遠 棲身的世界差得太遠
差距太過深
雷同從來不多 錯配太多(還如何)連繫你
你與我相差太遠 分開太遠 身高跟性格差得太遠
從前試過愛你 也似個奇聞
你與我相差太遠 分開太遠 溝通的語氣差得太遠
原路遺失信心
|
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
| 心情開朗 |
分類: 未分類 |
過左咁耐;我終於諗通左喇^^
好多謝呀bill,講左一d野比我知........
唔係既話,我仲以為好似我諗咁樣tim~
哈哈,傻仔一次就夠喇,唔好再有下次.
我一直擺你係我心目中一個好高的地位.
可惜.你係一個咁唔要得既女人.
我一開始聽到都唔係好信,,,,,,,但係咁多人都咁講.
我唔信都唔得啦@@
從此,你既任何一樣野我都唔想再理or再知;
all about you change into besides for you
我真係好想問一句;
問此刻世上,痴心女子有幾個 ?
呢個中秋都過得差唔多,
就係冇同屋企人過.
同埋我老豆係八月十五生日,我祝佢生日快樂la~
近排成日睇孫耀威既眾傷mv.
佢一開就講係呢個世界上面,有咩人未試過係愛情上受傷過?
分手我覺得2邊都係輸家xd
眾傷 - 孫耀威
真的得你嗎 得你是人吧
捨不了代價還是氣難下
失戀得你嗎 千百萬人未嫁^^
今天拋棄了你的他 未難受過嗎
誰又未曾敗給愛情 不只得你一個
回頭或能為此慶賀 給他放棄不錯
殘忍得嘲笑會為何 無力愛我又有力承受痛楚 |
2010 年 9 月 21 日 星期二  |
| 生病了. |
分類: 未分類 |
一起身.個8號風球離我而去,.,,,,,,,
但係我諗下諗下,點解琴晚我訓覺會咁凍既呢 ?
之後我望下地下;成張被[灘]左係度- -
之後番到學校........頭果幾堂冇咩事......
但係個肚好痛丫.....
番到屋企,我正式病左lu ^^
我覺得我今次病有幾個可能性,
第1;可能係黃咩咩c咩咩慧咩咩果粒垃圾糖@@
第2;可能係呀龜傳染比我0.0
第3;呢個可能係相思病,
前年既中秋都無得同女仔過.
我諗;今年都應該係嫁啦,
唉..............從來沒我份丫!!!!!!!!!!! |
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
| 生日了 ~ |
分類: 未分類 |
呢幾日,我個大嬸黎左我屋企住左幾日;
今日就係佢既生日;
我諗唔到有咩好送比佢,
但係我又諗到我細細個果陣,
佢又咁照顧我.
我話食d咩,佢都買比我食
最後我就用埋我最後既身家全部比哂佢.......
雖然唔係好多,但係都算係心意啦 ^^
之後出左去食飯,
我個呀哥,,,,,,,,,,,好屌- -
食食下講去次所,之後原來係去左周大福........
送左條鏈比我大嬸-.-
我心諗有錢大哂咩;挑
又唔係純金.把Q閉閉,超~
佢聽日就番去加拿大啦0.0
好唔捨得佢丫.
[但願人長久 千里共嬋娟] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 25 | » |