What The F
KaiLunJJ
暱稱: 小花花
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hehe
那誰
時光機^^
NONONONO
死性不改
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
* (YiU_Y0y0)
`LaM]]_' (frankylam)
"DicKy~` (koho1102)
YaJ!Ng™ (SsIkFish)
''-MaN.敏!-) (manmanchow)
✿刺蝟.,✦ (sweetcandice)
♥Allison;3™ (DaisyCheung)
*`[[ ×_ I'"m KTy ... (kty1201)
◆S-o◆DuCk← (climbc06106)
*--- YOyo "] (YOyo_xD)
❤亮`_____ (chrishongHEY)
影﹏淚。 (d0wNcasT)
♥noel.   (Y0ur_l0vE)
♂LεηηιS♀J.K (lwyjk)
sence (BiBoo520)
☆BillBill. (billbill321)
很難說出口的我愛你(w... (ltw3434)
~*[小雞雞]*'' (chicken_p)
HANNAH`___熒]" (havewingyes)
♥ 野田:D ♥ (lok_b_829)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 689
今日人氣: 1
累積人氣: 7392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 9 日  星期六   晴天


i love 分類: 未分類

我地自從興起玩鬥地主之後;

我地差唔多日日上堂果陣都想玩..........

因為睇住呀龜輸既果個樣~~真係好爽;

同埋一開facebook見到輸左既人既icon,

我都好開心 ^^

宜家番學最大既樂趣一定係玩鬥地主la!!!!

同一大班玩.......真係好開心.差唔多咩都唔記得哂lu,

仲有.......我終於知點解我星期5打波有咁多turn over啦^^

因為唔記得左邊打邊唱歌丫 @@

宜家開始,,,,,,turn over當一鑊ok?

陳柏宇 - 你來自那顆星

誰叫我迷上你 原來無從溝通 上錯太空 情人無言地接送

你與我相差太遠 分開太遠 身高跟性格差得太
何來智慧愛你? 我這個平民
你與我相差太遠 分開太遠 溝通的語氣差得太遠


你與我相差太遠 分開太遠 知識跟興趣差得太遠
你這樣特別 沒法愛著個正常人~
你與我相差太遠 分開太遠 棲身的世界差得太遠
差距太過深
 

雷同從來不多 錯配太多(還如何)連繫你

你與我相差太遠 分開太遠 身高跟性格差得太遠
從前試過愛你 也似個奇聞
你與我相差太遠 分開太遠 溝通的語氣差得太遠
原路遺失信心
 

 



2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:最貼切呀bill既形容 )


2010 年 9 月 25 日  星期六   晴天


心情開朗 分類: 未分類

過左咁耐;我終於諗通左喇^^

好多謝呀bill,講左一d野比我知........

唔係既話,我仲以為好似我諗咁樣tim~

哈哈,傻仔一次就夠喇,唔好再有下次.

我一直擺你係我心目中一個好高的地位.

可惜.你係一個咁唔要得既女人.

我一開始聽到都唔係好信,,,,,,,但係咁多人都咁講.

我唔信都唔得啦@@

從此,你既任何一樣野我都唔想再理or再知;

all about you change into besides for you

我真係好想問一句;

問此刻世上,痴心女子有幾個 ?

呢個中秋都過得差唔多,

就係冇同屋企人過.

同埋我老豆係八月十五生日,我祝佢生日快樂la~

近排成日睇孫耀威既眾傷mv.

佢一開就講係呢個世界上面,有咩人未試過係愛情上受傷過?

分手我覺得2邊都係輸家xd

眾傷 - 孫耀威

真的得你嗎 得你是人吧
捨不了代價還是氣難下
失戀得你嗎 千百萬人未嫁^^
今天拋棄了你的他 未難受過嗎

誰又未曾敗給愛情 不只得你一個
回頭或能為此慶賀 給他放棄不錯
殘忍得嘲笑會為何  無力愛我又有力承受痛楚



2010 年 9 月 21 日  星期二   晴天


生病了. 分類: 未分類

一起身.個8號風球離我而去,.,,,,,,,

但係我諗下諗下,點解琴晚我訓覺會咁凍既呢 ?

之後我望下地下;成張被[灘]左係度- -

之後番到學校........頭果幾堂冇咩事......

但係個肚好痛丫.....

番到屋企,我正式病左lu ^^

我覺得我今次病有幾個可能性,

第1;可能係黃咩咩c咩咩慧咩咩果粒垃圾糖@@

第2;可能係呀龜傳染比我0.0

第3;呢個可能係相思病,

前年既中秋都無得同女仔過.

我諗;今年都應該係嫁啦,

唉..............從來沒我份丫!!!!!!!!!!!



2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


生日了 ~ 分類: 未分類

呢幾日,我個大嬸黎左我屋企住左幾日;

今日就係佢既生日;

我諗唔到有咩好送比佢,

但係我又諗到我細細個果陣,

佢又咁照顧我.

我話食d咩,佢都買比我食

最後我就用埋我最後既身家全部比哂佢.......

雖然唔係好多,但係都算係心意啦 ^^

之後出左去食飯,

我個呀哥,,,,,,,,,,,好屌- -

食食下講去次所,之後原來係去左周大福........

送左條鏈比我大嬸-.-

我心諗有錢大哂咩;挑

又唔係純金.把Q閉閉,超~

佢聽日就番去加拿大啦0.0

好唔捨得佢丫.

[但願人長久 千里共嬋娟]