今朝本來去210屋企借電腦做英文project..點知佢阿ba係道..冇得上..勁無奈~
跟住就同小方方去左打機..打左2個鐘..我地一開始係道爆d女將傳..我做1p(即係個女將)
咁要打大佬家ma..有陣時就係佢頂住的..個boss就死果陣我就去打..最後就show係我爆..跟住就見到佢勁唔倨個樣..
攪錯~我爆有咩問題?況且果陣我係主角..我爆係好正常的..佢都可以等我打到boss就死果陣先走來打的..佢咁想自己爆哂..我下次俾哂佢打呀...
我又有時成日出奧義家ma...咁會lag左1,2秒家ma..佢又係勁唔倨..攪錯..我就死..梗係要出啦= =..唔出我就會死家ma..唔通有得出..唔出咩?仲成日話我阻住哂..攪錯~
跟住win左一局..就要禁好多野家ma..我係1p..要禁..佢又話我唔留心..又話我禁得慢...佢咁快o既..自己禁呀笨~
跟住..我又有時會死定ma(其實好少)..佢又係勁唔倨..其實佢之前某某角色..咪又係係咁死..死得仲多過我啦...
打完之後..
我本核去搭bus..佢就去搭mtr..我記起自己要去將中剪頭髮..跟住佢啦..點知佢見到我..即刻勁唔禮貌咁啤住我..
跟住..我走去買飛..有一班mtr係道..佢竟然唔等我..上左車..攪到我自己一個搭..攪到我都冇心情去行..自己返屋企..
跟住成日下晝都係道訓覺= =
PS:攪錯呀..搭車都唔等我..3分鐘一班ja ma..你好趕咩?咪又係返屋企做hw...真係頂你唔順..今日問..我著得係咪好樣衰..點知竟然話ma ma..攪錯..我覺得我著得幾好wor...我次次問..都係咁o既答案..唔通我真係著得咁樣衰?就算真係..我都唔見得你著得好睇過我好多..又話我成日著同一件..條有成日姐?你咪又係咁..我大把3啦..洗唔洗係咁著同一件呀?
以上純粹屬個人感受...絕無半點任何人身攻擊之意思..如若當時人見之...請不要介意
|