今日...去左210屋企睇猛鬼勿語..同小方方..
之後去左打機..又玩真三國4= =....我用大小喬..死得好慘..不過之後用第二個..好勁..
最後又係用返小喬..
今日激嬲左阿媽= =..頂佢..好想打佢..