成晚訓得唔好 - -
九點起身,真係一個挑戰,
去到TST成10點3,以為遲大到,點知...-V- 有點無奈
去左RED BOX,唱唱唱...
不過還是有點美中不足
愈黎愈對唱K有點厭倦,
開始有一個好大目標,加油!!
期待愈來愈少 逐漸步入零
從悲觀中擺脫 沒有失望