3/8/2009

成晚訓得唔好 - -

九點起身,真係一個挑戰,

去到TST成10點3,以為遲大到,點知...-V-  有點無奈

去左RED BOX,唱唱唱...

不過還是有點美中不足

愈黎愈對唱K有點厭倦,

開始有一個好大目標,加油!!

 

期待愈來愈少   逐漸步入零

從悲觀中擺脫  沒有失望

2009-08-03 08:52 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 213 | »