很忙呀,忙到連blog都不想upload。不過要為ymca個project同家政fashion show吶喊,最後一星期,加油啦。
今天很慘呀,流鼻血,好彩好多人都好好人,不過真的有點尷尬。
今日又是調位的大日子,同左滔兒坐,ok啦。
不過坐瘋子前面真係好正,又可以狂笑lu~ ~
還有很多很多的事期待著我去完成,要征服佢地!