我要結婚了!!!
為了2014年3月9日這個大日子, 要開blog將點點滴滴記錄下來, 好讓日後閒時可以來個甜甜的回憶~^^~
KarB
暱稱: 臭B
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
靚靚紅傘
上頭
安床
女婿皮帶
Cool牙(9th)
文章分類
全部 (17)
Cool牙 (10)
婚享 (6)
愛巢 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 37
今日人氣: 2
累積人氣: 7856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 8 月 30 日  星期五   雷雨


Cool牙(6th) 愉快 分類: Cool牙
今朝去左mok牙
人地cool牙要mok牙通常係mok比較前既牙, 但臭B有隻大牙一早已經無左半隻, 所以牙醫建議我不如mok佢~ 咁當然好啦, 難得其他牙健健康康, 好地地唔想mok左佢, 二來呢隻大牙只係等死, mok佢係除後患, 仲有三來.....佢後面有智慧牙出緊 但又好彩牙醫話從x-ray片睇到隻智慧牙都幾靚仔、企得好直, 所以.....一於mok鬼左隻爛大牙算數!!
 
mok牙必做的打麻醉針一定走唔甩啦 兩支.......痛到想打個牙醫
之後開始呢項艱巨既工程啦.......
牙醫話大牙比其他牙仔實淨, 而且我呢隻得番半隻, 有可能夾佢途中會夾爆, 到時視情況而定洗唔洗做小手術mok佢, 而家試左就咁mok先~
 
扯呀扯呀.....牙醫扯左我隻牙足足15分鐘 終於扯得甩啦 即時feel到個口好腥, 應該係啲血巴巴聲咁流吧 咬住舊棉花果刻已經開始feel到痛 牙醫話, 其中一隻牙腳比較長, 傷口幾深, 另外mok牙仔時, 麻醉藥一般落在牙肉, 麻醉感覺有幾小時, 但mok大牙, 麻醉藥會落在低啲牙腳位, 麻醉感覺會快啲散的~ 唉....總之臭B呢刻好想死
 
如果開刀mok呢隻衰牙, 要$1500以上, 而家擺低400蚊走得, 算係一種安慰啦
 
可憐的臭B然後上班去(而家就係在office), 一返到公司換棉花, 成舊棉花都紅卜卜....仲好有份量 拿拿林咬舊新既, 差不多一粒鐘, 又換, 情況一樣 到底仲要幾耐先止血 種感覺好鬼辛苦呀!!!!!!
 
好痛好痛......臭B其實係幾忍到痛既, 基本上唔會食咩鬼止痛藥, 但真係頂唔順, 不過食完都係咁痛既!!!!!
 
牙醫仲話飲食要小心, 唔好大動作, 唔好吐口水, 有血都要吞 今晚仲唔好刷牙! 唔可以刷牙....即係叫我乜都唔好食啫 因為臭B係已經cool緊牙, 啲粒粒連肉鬆都會zip住勾住, 唔刷唔得架嘛 算, 而家咩胃口都無哂, 今日齋飲野算啦
 
嗚...............好痛呀好痛呀~~~~~~~~~~~~~~~
 





訪客留言 (返回 KarB 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]