繼上個月早落左cool之後, 今早再去見牙醫 諗住今次係計緊啲個牙cool/鐵線等等啦, 原來唔係想像中咁樣逐個粒粒整緊條鐵線, 只係在某啲牙縫又zip"橡筋~ 不過都甘甘地架, zip果野......好鬼唔舒服 幸好既係, 牙醫話臭B既進度唔錯, 啲牙都郁得幾好
不過有2個問題出現左 
門牙中間一向有少少重疊, 之前牙醫話過重疊果個位有蛀牙跡象(所以先咁急cool牙  ), 而家連我自己都見到有dd蛀呀!  不過依然未夠位補到, 唯有繼續等......等啲牙再移動多啲先補到~ 希望蛀既速度唔好咁快啦 
第二個問題係........臭B有兩隻內藏既智慧牙, 原先一隻出左一丁點, 另一隻無動靜, 只係從X光片中見到, 今日都露出一丁點啦  唔怪之得早幾日開始痛痛地啦 
又等........等下個月月尾再見醫生 
|