KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


唔開心 分類: 未分類

今日係公司

非常之唔開心
仲有一刻係想辭職唔做tim

個個係度玩
我就做到成隻狗咁

呢個一時唔見左人

唔明白
點解會咁

公司開左新鋪
調走左一班人
請左一班新人

放完兩個星期假
返返工

唔明好似成間公司唔同左咁
人變了
情變了(人情)

唉...
唔想再做落去la

一時見到有d新人係度打貓(偷食)
一時見到佢地偷懶

我可能做d咩?
出聲一陣俾人話我做二五仔

咩都唔理low
無心機理la

再咁..可能真係會辭職呀
唉...



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


考試完了...但... 分類: 未分類

今天的雨好似有像它的思想

今天...
一個親人正式離開了我們
到了另一個地方去了
一個好遠既地方

今天...
到了醫院看他的最後一面
我仍依舊十分的堅強
沒有落下一滴淚

今天...
又再一次經歷到生離死別
看到那親人年幼的孫
別可說一句生性

人...
看到一個伍逆的仔
終於去看那可憐爸爸最後的一臉

平時總是不緊不緊
居然到最後他哭了

人到了失去
總才會珍惜

今天的雨
是為了什麼而下?!

============================================我================================================

天又下雨了..
考完試了...
心情差了...
不開心了...

過了十多個的學期
未來一年都是學習

下雨的日子
我總是不喜歡在街上

不是因為我不喜歡下雨
而是不喜歡看到街上一對又一對

學生的一對,老人家的一對
總是讓我看見

我不喜歡這樣的日子
我不喜歡

心又在想了
好多好多東西在想

我究竟做錯了什麼?

______________________________________六月_____________________________________________

好忙好忙

明天(6月10)同埋(6月12)入元朗學車
時間仲要再定,,.,因為就快考...

6月要練足球因為院校比賽

6月要去教足球

忙...時間總是不夠



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 23
累積人氣: 5678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed