最近發現身邊有一部分的假人 人前人後兩個樣... 先發現 原來開心離我太遠 笑容總掛不在我的臉 只有猜疑~失望先至配得上我 如此悲觀的我 何時才會快樂? 每日返學返工 時間已用左我每日既19/24 我尚餘5分鐘去睡... 應是慶幸? 上緊PSYCHOLOGY~ 咩都有兩面... 只是估不到人都有兩面...
今日跟一個朋友說了一句話 唔知點解...我覺得我hea左... 做咩都懶左,... 是真的! 我返學又遲左... 返工又遲左... 以前既我做咩都係早15~20分鐘到... 依家咩都好炆好炆... 唔遲到都唔到... 咩事a!!!!!!!!!!!>< 我唔想再咁la... 呢幾日唔舒服... 但又唔知咩事...>< 唉... 好憎依家既我!!!!!!!!!!!!!!