諗左好耐要打d咩?
開始打日誌變成隨記
想打就打
時間...唔夠用...
想有多d時間...
可惜是不可能的...
今天做了一日好學生
早上...上學,.,,
遲了大到...
遲左半個鐘~XD
今天只是足球堂
龍門位...都估到ga la
只失了一球,...
有交代la~~haha
之後走人luu~
搵人陪我食lunch...
家姐行山1-0-
搵朋友
搵左翠兒小朋友(由細玩到大既朋友一個)
很久不見了
之後佢要上堂
陪佢行左返去葵涌IVE就閃人了...
行行下見到一張熟悉的面孔...
阿瓜@@~~~
佢係度等人...
唔阻佢la...我閃了...
之後等COCO一齊返青衣
佢返公司~我返屋企~XD
係青衣站見到史力加@@
唔知佢見唔見到我同COCO一齊呢?
haha
唔好誤會...
coco是我的同事~haha
又去了影相~
 |