KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


胡思Vs亂想 分類: 未分類

昨天返工
放工時..唔開心
好多好多野纏繞我...

好多野諗
我係果種好鍾意少少野就諗到好負面既人
人地一句戲言
可以帶俾我好多好多既唔開心

最近
一個新同事入左黎公司
帶左好多野俾我
開心、唔開心、歡笑、快樂、失落、心痛

好多好多情感~
是我變了>????
容易被人影響到...?

想起從前的我
可以不用朋友
喜歡我行我素...

難道這是我的命運?
明天睡醒時
會否拾回舊我...
難道要交到新同事的手中?



2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


分類: 未分類

諗左好耐要打d咩?
開始打日誌變成隨記
想打就打

時間...唔夠用...
想有多d時間...
可惜是不可能的...

今天做了一日好學生
早上...上學,.,,
遲了大到...
遲左半個鐘~XD

今天只是足球堂
龍門位...都估到ga la
只失了一球,...
有交代la~~haha

之後走人luu~

搵人陪我食lunch...
家姐行山1-0-
搵朋友

搵左翠兒小朋友(由細玩到大既朋友一個)
很久不見了
之後佢要上堂

陪佢行左返去葵涌IVE就閃人了...
行行下見到一張熟悉的面孔...
阿瓜@@~~~
佢係度等人...
唔阻佢la...我閃了...

之後等COCO一齊返青衣
佢返公司~我返屋企~XD

係青衣站見到史力加@@
唔知佢見唔見到我同COCO一齊呢?
haha

唔好誤會...
coco是我的同事~haha

又去了影相~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 6
累積人氣: 5684
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed