首先~要祝我的爸爸生日快樂
因為佢係今日生日ga~~~
生日快樂
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
諷刺~
人生是充滿諷刺~
大時大節人地會唔理你感受
都會講XX節快樂
聖誕節~聖誕節快樂~~~大家都開心
新年~新年快樂~~~有D人唔開心(唔可以一家團聚既人)
復活節快樂~~~死了的人復活唔到唔開心xd
情人節對沒有情人的人說情人節快樂~~~~還不是最大的諷刺?!?!
有時~諷刺可是迫到埋身的-0-:::
學習~~~
近排自己學緊日文
覺得有d難-0-"""但由於本身係日本餐廳做
無可奈何~~~學多d都對自己好既,,,
都學左ok 多ga la~~~
要溫=-="""
星期五要考車~
仲有兩日咋><~
緊張...唔記得la就><~
元朗出沒注意~~~XD |