haha~最近又係咁返工la~^^~ 超開心 離開負資產日子近了~呵呵
依家差緊人錢錢a~><~ 不過係屋企人~haha 未交電話費la~><~ 好多野...咩都係$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 煩煩煩煩煩 係公司多左兩個新同事~ 變得有趣了~呵呵
今日去左濕地公園~ 去影相 11點幾出發la~ 行左去青衣城搭巴士去天水圍 直到濕地公園門口wo~ 之後去買飛~~~ 點知家姐部相機無電a....hahahaha 之後佢要出去買...等埋佢先入去... 已經兩點幾-0- 今日無野好影...咩都見唔到咁濟...><~ 都有代表作既今日~haha~~~ 貼一張上黎la...