時間過得真係快 已經整好左lu~~~ 因為之前整極都整唔到 決定琴日係學校打琴日果段野 又估唔到我今日就整返好-0- 真係快la!!! haha~~~ 我又可以打返qooza la~T^T 今個星期好忙A 超多野考@@~
屋企電腦壞左AAAA 打唔到QOOZA...>< SORRY~~ 希望快D整返好la~~~~