KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


成長?退化? 分類: 未分類

最近~少了時間打Qooza
時間總是不夠用...

呢排俾人話我成長左唔少
唔係身體上=-="""
係處事上
諗野依家諗多左D野
後果a等等...

但係我d死人脾氣就退化左...
依家成日係公司見到d唔好既野
我就會黑面=-="""

琴日放工同d同事同經理傾計
他們說我最近成日都黑面...
我講左一句
依家見到d人唔岩我就會黑面
但唔會鬧

係a..講起公司...
發現左好多人都讚我做緊果間分店ga~
haha~都幾開心ga真係!
公司呢排搞緊d promotion
三文魚$6一碟
三文魚刺身$68一磅@@
超多人low呢排...><~

忙死la~><~

各位~~天氣凍左la~小心身體a~~~



2008 年 11 月 5 日  星期三   時晴時雨


鬱悶 分類: 未分類

今日落雨
唔洗上堂
發現原來我已經變了

我已經不能無所事是
如果有一日
叫我咩都唔做,,,
可能我就真係會悶死...

唉...
人係唔係就係咁犯賤?
鐘意自討苦吃?

就像當初明知對方不適合自己
總是希望可以跟對方合襯/.\
(N年前了...)

今天的我
是一個人好好的
好?!唉...

當人擁有時是不會珍惜
沒有時
人才會是最希望擁有

有天返工
落場時坐係公司後面
望住旺角上的行人
看到街上的人都是一對的

今天的我~是否已變得更不想獨個?
每天
為自己而活
沒事...沒有上街的理由
是嫌倦了...是疲倦了
想找個人在自己的身邊...

可是...可笑的是我什麼都不夠好
至今還是失敗者一名
總是希望有一天可以成功
卻換來了
每一次的失敗

是我沒信心
還是...信心本已不屬於我

我...開始討厭這樣的我



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 7
累積人氣: 5609
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed