今日落雨
唔洗上堂
發現原來我已經變了
我已經不能無所事是
如果有一日
叫我咩都唔做,,,
可能我就真係會悶死...
唉...
人係唔係就係咁犯賤?
鐘意自討苦吃?
就像當初明知對方不適合自己
總是希望可以跟對方合襯/.\
(N年前了...)
今天的我
是一個人好好的
好?!唉...
當人擁有時是不會珍惜
沒有時
人才會是最希望擁有
有天返工
落場時坐係公司後面
望住旺角上的行人
看到街上的人都是一對的
今天的我~是否已變得更不想獨個?
每天
為自己而活
沒事...沒有上街的理由
是嫌倦了...是疲倦了
想找個人在自己的身邊...
可是...可笑的是我什麼都不夠好
至今還是失敗者一名
總是希望有一天可以成功
卻換來了
每一次的失敗
是我沒信心
還是...信心本已不屬於我
我...開始討厭這樣的我 |