今日訓到唔知時間...
因為琴日返到屋企已經4點幾-0-
即係今早4點幾先slp~><~
之後7點半要起身
但係...我8點半先醒...
點算...照返...
俾人扣分...
之後傾open day d野...
我好似係門口果組...
唔知a...是蛋la~~~車
之後傾完~
打算應該係學校踢la~~~
點知...去側魚涌..3..
之後今日...因為要影相for open day~
之後我打龍時~
俾人影低左...=口="""
因為果球係我化解左一球單刀波...
成為了今日既所為代表作...XD
之後完左返學校沖涼
之後報名學車...
下定了決心
下星期二去上堂!!!!!!Go!
之後等...
學會聚餐...
今次係魚手指...雞翼,,,蝦多士...沙律
0-0
完左去左炮台山打機
打到6點就返屋企了
順帶一提000
唔好意思a~今日係學校的某位女同學
件事係咁既...
今日我拿完野準備坐車去練波時...
撞到了一個女同學
佢手上係拿住一杯"熱"咖啡
好似淋到佢a...
即刻say sorry la~
但無事後跟進
如果有人係柴灣IVE又識呢個女仔
請同我聯絡~
真係好想同佢say sorry... |