KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


琴晚\./ 睡著 分類: 未分類

發脾氣了...
自命脾氣不太差的我
琴晚~發脾氣了...

公司...做久了
人看得通透~明白到每件事的做法
開始有野看得唔順眼了...
公司高層跟我說
我變了
易黑面了...

說真的
我不是不覺
而是...沒可能不黑

不開心
發完脾氣
自己真係激到喊
真係-0-:::

唉...
搞到我有少少唔想做LA...
好沉重

之後去左打機
自己打...
打完幾鋪V4就走,,,
返到屋企~訓...

無晒心情



2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


足球日 開心 分類: 未分類

今日訓到唔知時間...
因為琴日返到屋企已經4點幾-0-
即係今早4點幾先slp~><~

之後7點半要起身
但係...我8點半先醒...

點算...照返...
俾人扣分...

之後傾open day d野...
我好似係門口果組...
唔知a...是蛋la~~~車

之後傾完~
打算應該係學校踢la~~~
點知...去側魚涌..3..

之後今日...因為要影相for open day~
之後我打龍時~
俾人影低左...=口="""
因為果球係我化解左一球單刀波...
成為了今日既所為代表作...XD

之後完左返學校沖涼
之後報名學車...
下定了決心
下星期二去上堂!!!!!!Go!

之後等...
學會聚餐...
今次係魚手指...雞翼,,,蝦多士...沙律
0-0
完左去左炮台山打機
打到6點就返屋企了

順帶一提000
唔好意思a~今日係學校的某位女同學
件事係咁既...

今日我拿完野準備坐車去練波時...
撞到了一個女同學
佢手上係拿住一杯"熱"咖啡
好似淋到佢a...

即刻say sorry la~
但無事後跟進

如果有人係柴灣IVE又識呢個女仔
請同我聯絡~
真係好想同佢say sorry...



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 20
累積人氣: 5675
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed