KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 8 月 29 日  星期五   酷熱


唉~ 不安 分類: 未分類

 唉...今日都係正常返工...
公司終於都開始忙返la...好事定壞事呢?

好事係公司賺多左
又忙左可能好快又加我人工...

壞事...返完工好累人...><~

今日仲衰~做到累時...
開始手軟....
唔小心將碟壽司倒左落個客個身度...
即刻say sorry~~~la~
點知個客一句duck埋黎!!!
點唔好意思a!!!

...即刻火起
但仍好有禮say~~
唔好意思唔好意思=-='

唉...經理見到...
唔知會唔會俾人炒呢/ . \
雖然唔係咁緊要~haha

應該都唔會少我既
因為好常見~
有時唔係我地想點就點-0-"""

但個客咁橫蠻就真係唔得low
人地唔係有心~
已經唔好意思地say sorry~~~
仲想點-0-

好在之後幫佢轉過張台佢又好似無咩野-0:::
但應該佢地以後都唔會再黎ga la~=-="""

唉...

今日同人sms+傾電話~~~
=-=唔好亂諗野la~~~傻瓜



2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


病了 疲倦 分類: 未分類

 今日...唔洗返工
之後早起身
之後去左打波la~haha

打左一陣...有架垃圾車...
好臭~so同個fd走=-="""

之後去左商場買野
自己整壽司食~hahahaha

都ok ga我整得

之後去行街
同兩個朋友...
但感覺好似自己一個

唉...完了食飯~
食日本野~(今天好似咩都同日本有關ge?)

之後行行下返左公司樓下
望左一陣搭MTR去荃灣搵埋家姐
等佢放工一齊返屋企

今日...發燒~胃痛...
病了...救命



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 22
累積人氣: 5677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed