haha~
見到標題都知咩事la...
今日...返工...隻腳係無晒力=-="""
之後做做下又有少少熱la...
知道又發燒=-=
食左兩粒特效必理痛
之後隻手仔震low=-="""
拿一隻碟都震尤其落檯俾野食d客果時...
好憎自己=-="""
早知唔死撐返工...
但一陣之後又無震la wo~
haha~~~
今日訓到1點幾-0-
之後開電腦,,無野做...
悶悶悶~
之後同傻婆MSN~hee~~~~
好搞笑a~^^~
琴晚返到屋企...訓左係地下...slp左=-="""
之後...第二朝訓左係梳化=-="""點解會咁ga?
唔通我會夢遊@@~~~
|