KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


"精彩"的一天! 不屑 分類: 未分類

今日真係...精彩a!
真係!&@*&*#&*(!^*(

唉...
今日早起身
同個朋友行街~
行行下又多兩個朋友
之後同另一個朋友去食野行街
都ok wo間野~
都ok好食ge~haha

之後食完就去左MK行街
之後去睇戲
功夫熊貓...
超gag=-="""wakakakakaka
之後去左買輕鬆飲
佢排隊時我上一上公司睇更表~
haha~~~ok 個更!!!!!!正

之後就返返落去la...熱到=-="""
不過...旺角今日真係又熱又焗...
真係第一次感到透唔到氣=-="""要用口low...

之後行去搭車la...
我隻手放係個袋前面la...
之後有個阿叔咁都可以撞到我杯野low!!!
跌落地爆左隻杯...
杯野飲左兩啖=-=$10無左-0-
都唔係一個問題

正常一個人唔小心撞到人會say sorry同埋問下洗唔洗賠返俾你咁ga ma...
佢望住自己條褲...望下我
我想爆粗小佢low!!!!!!!!!!超火a

咁既白目就咪撚出街la~
撞到人sorry都無句...我放果個位係我自己既area
如果我突隻手出黎你小我都話ja
唔係見佢帶住個小朋友怕嚇親佢...我真係唔理a~~超小!
大佬...杯野$10事小...我排果度又多人又熱
又有排排a...超多人low
我排左三個幾字=-="""大佬...時間黎ga

唉~d人真係!!!

之後搭車有兩個香港小朋友=-="""
講d野令我笑了...
好無基本知識=-="""
笑了...

唉...今天真係=-="""



~ 感動 分類: 未分類

多謝大家關心
我好似無咩事..係d敏感未退晒ja~
thx~

_______________________________________________________________

今日都係返工既日子...
但今天是星期日...其實應該要返教會..
但唔知點解...失去動力...
可能因為主日學轉左導師
唉...

之後無返...再訓...
一訓訓到...=-="""3:xx
haha~太好訓了...但無野落個肚
起身玩左陣電腦又要換衫返工la>~<~

返到公司...原來今日帶個新人做出菜
都ok la~~~
不過同佢part都幾好既~
起碼佢會同我爭野做~XD

都好好玩既~
之後放工~~~
今日做1a!!!!!!!!
整野整得好快~
幫埋其他人手都有時間...haha~~~
(因為我偷時間做..haha >a<)

今日無野落肚既關係
做到十點幾時...
開始無力...四肢好累...頭暈暈...
即刻自己俾錢買左少少野食

之後返屋企專登去荃灣
買左個M記食~
杯氣水=-="""加大左...但佢汁到平時中杯size拿俾我low=-="""
咩事先?!?!?!
算la=-="""


where is my babii~~~~~XDDD



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 4
累積人氣: 5606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed