今日真係...精彩a!
真係!&@*&*#&*(!^*(
唉...
今日早起身
同個朋友行街~
行行下又多兩個朋友
之後同另一個朋友去食野行街
都ok wo間野~
都ok好食ge~haha
之後食完就去左MK行街
之後去睇戲
功夫熊貓...
超gag=-="""wakakakakaka
之後去左買輕鬆飲
佢排隊時我上一上公司睇更表~
haha~~~ok 個更!!!!!!正
之後就返返落去la...熱到=-="""
不過...旺角今日真係又熱又焗...
真係第一次感到透唔到氣=-="""要用口low...
之後行去搭車la...
我隻手放係個袋前面la...
之後有個阿叔咁都可以撞到我杯野low!!!
跌落地爆左隻杯...
杯野飲左兩啖=-=$10無左-0-
都唔係一個問題
正常一個人唔小心撞到人會say sorry同埋問下洗唔洗賠返俾你咁ga ma...
佢望住自己條褲...望下我
我想爆粗小佢low!!!!!!!!!!超火a
咁既白目就咪撚出街la~
撞到人sorry都無句...我放果個位係我自己既area
如果我突隻手出黎你小我都話ja
唔係見佢帶住個小朋友怕嚇親佢...我真係唔理a~~超小!
大佬...杯野$10事小...我排果度又多人又熱
又有排排a...超多人low
我排左三個幾字=-="""大佬...時間黎ga
唉~d人真係!!!
之後搭車有兩個香港小朋友=-="""
講d野令我笑了...
好無基本知識=-="""
笑了...
唉...今天真係=-="""
|