雖然今日真係好悶
不過好彩有佢陪我傾msn~~~^^~hapi
多謝你a~^^~
今日十一點幾先起身
本來話去swim
但得自己一個...so無去lu~
呢排愛上了滑沙+滑浪~
好好玩a~~
想再去!!!!
快d搵人去先!!heehee~~~^^
今個星期五或者會去玩a又...
下午去玩
早上考試
晚上BBQ
星期日又去玩~haha~
我要溫好書=-=
星期五4條long Q...
係唔係傻ga-0-:::
點做...
搵Note!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔知聽日會有d咩事發生呢?
會是美的好嗎? |