KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


大覺訓~ 愉快 分類: 未分類

琴日去左買電腦D 野...之後砌機
搞掂晒再裝晒D有用既software已經5點幾-0-::::(凌晨a>..<)
之後訓..12點幾有人打俾我
同我講我今日返3點=-=""""
之後起身搞掂晒返工...岩岩好hahahahaha
之後睇下個更表
正a...今個星期返一至六~~~我的眼已經變了→$.$
haha

今日放工都係12點半la...
唔想趕+好多人黎食
so...1點先走得
搭唔到地鐵~搭巴士算la...



2008 年 6 月 28 日  星期六   時晴時雨


可惡!!!!! 疲倦 分類: 未分類

 haha~又打日記lu~
今日都是返工...
一連返左幾日工,,,
haha~~
好累了...
因為幾日都無"透"過...
今日
企左係無人既地方...
又無客人wo...
悶死人咩
之後企出菜
好好玩
不過比一個同事激
超火
咩事唔講lu~haha
之後放工有人接我wo~XD
男仔都要人接haha~
無車...so去左荃灣食左雪糕走人
返到青衣之後食左少少野就送佢走lu

_________________________________________________________

今日係公司係咁"打貓"(即偷食)
好飽哇~~~XD""

今日都好滿足a~haha~

想識多d朋友子a~!!!!!!!!!
add我都ok ga~^^~
[email protected] (MSN黎GA)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 10
累積人氣: 5665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed