haha~又打日記lu~
今日都是返工...
一連返左幾日工,,,
haha~~
好累了...
因為幾日都無"透"過...
今日
企左係無人既地方...
又無客人wo...
悶死人咩
之後企出菜
好好玩
不過比一個同事激
超火
咩事唔講lu~haha
之後放工有人接我wo~XD
男仔都要人接haha~
無車...so去左荃灣食左雪糕走人
返到青衣之後食左少少野就送佢走lu
_________________________________________________________
今日係公司係咁"打貓"(即偷食)
好飽哇~~~XD""
今日都好滿足a~haha~
想識多d朋友子a~!!!!!!!!!
add我都ok ga~^^~
[email protected] (MSN黎GA) |