KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 6 月 24 日  星期二   颱風


悶... 睡著 分類: 未分類

 今天是一個悶天...
沒下雨好好太陽,,,
但好一個一跑風球~-0-

風神?!個名好有趣
睇完新聞...
唔有趣...
菲律賓死左200幾人~
700幾人唔見左...

有無搞錯a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁強~@@~
想起了電視的70年代
d人去晒超市買三寶~
HAHAHAHA~~~~~~~~
笑了...

_______________________________________________________________

人就係咁脆弱~
一個風已死了很多很多~
就像平時我們一腳可以已殺死了很多很多的小昆蟲

大自然~真偉大又可怕



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


十分滿足 滿足 分類: 未分類

 今天是一個好的早晨....
不應是早晨
因為今日一起身已經12點幾
發覺...放左暑假咁耐...
都係十二點幾起身XD
我快變大懶蟲...
搵人每日叫醒我
唔好比我變大懶蟲a!!!!!!!
有人願意嗎???xd

今日好滿足
是因為~我訓左成十幾個鍾~haha~~~~
足夠了呢~^^~

今天下午~好少有地開了電腦~
因為我平時都係夜晚開多
因為打qooza ma~^^~
所以好少下午會開的

之後同個朋友msn wo~
佢係咁火星文我low~+_+~!!!
又要出動我的左腦去翻譯low~
唔想用腦的日子...都是煩到了它
之後~傾傾下...
佢比左一個回應我...
佢估唔到我口中的話比他的還要成熟~
你真的是太不了解我呢
之前仲同我chat左一晚呢...
看來是白廢了那晚我的精神呢
說笑...~花在朋友身上的時間是沒有浪廢的
只有令到朋友開心與否

呢排少左返工~
少左income 呢~
今日收到香港足球總會寄來的信~
叫我做24小時的實集就可考D級教練~
haha~~~
唔知會係咩實習呢~期待~~~

晚上收到了電話
是Jenny呢~~~
放工了給我電話~~~~真是少有的
可能因為我琴晚太早訓la~hahahahaha~~~
傾到她的電話沒電~haha~~~
才半小時呢~~~

之後佢掛了~
應該都回家了呢~~~
晚上自己回家要小心喔~XD



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 11
累積人氣: 5592
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed