今天是一個悶天...
沒下雨好好太陽,,,
但好一個一跑風球~-0-
風神?!個名好有趣
睇完新聞...
唔有趣...
菲律賓死左200幾人~
700幾人唔見左...
有無搞錯a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁強~@@~
想起了電視的70年代
d人去晒超市買三寶~
HAHAHAHA~~~~~~~~
笑了...
_______________________________________________________________
人就係咁脆弱~
一個風已死了很多很多~
就像平時我們一腳可以已殺死了很多很多的小昆蟲
大自然~真偉大又可怕
|