KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 6 月 18 日  星期三   雨天


希望在明天XD 無奈 分類: 未分類

 又落左成日雨la=-="""
心情依然不好...唉...
討厭雨天a

今日早上收到電話
Andy爸爸打黎話聽日唔洗返工
之後周大翠翠同小君君同峰講聽日ok
聽日去打邊爐
點知...搞掂晒...6點幾阿軒打黎
聽日照常返工la...

Haha~~~就係咁...聽日幾位開心d la
聽日又可以返返工la~^^~
我唔like無聊既日子...
如果一日咩都無得做...
我會好想死=-="""

死我都要搵d野黎做~haha~
係唔係好賤骨頭呢???

其實我覺得搵d野做下...
反而係充實
如果生活百無聊賴的話,,,(T^T唔識打A...)
咁唔係好無意義好無意思咩?
同死物無分別wo~

本來以為聽日可以放假
可以去睇返場戲=-="""
點知..一個電話~改變了我=-=XD

有無人想睇戲a~?
可以叫埋我wo~~~XDDDDD

今日係屋企悶足一日呢...
聽日唔知返公司有咩做呢?
唔知係開工定做清潔呢???yoyo~~~~

今日同個朋友MSN~
覺得佢最近真係好好好好好好好好唔開心呢...
希望佢快d無事la~^^~
god bless you~



2008 年 6 月 17 日  星期二   雨天


板前... 鬱悶 分類: 未分類

 今日又返工la...
睇我標題知我係邊做ga la
haha~~~
是板前...
呢幾日都聽到好多板前板長既消息
都係食物中毒,,,
=-=咩事先...

今日黎我果間食野既人
數目都同平時差唔多...
無咩影響la...

不過今日有一個人無返工
搞到成個鋪面d人要飛黎飛去
忙餐死a....

今日早上無野做ga...
悶左一日...
之後訓左個覺...
之後先至起身返工...
今日好呆...返工即走...因為太累人了...
返到屋企...
打qooza...slp~~ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

今日落足一日雨不開心a>..
無得出街lu~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 13
累積人氣: 5691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed