又落左成日雨la=-="""
心情依然不好...唉...
討厭雨天a
今日早上收到電話
Andy爸爸打黎話聽日唔洗返工
之後周大翠翠同小君君同峰講聽日ok
聽日去打邊爐
點知...搞掂晒...6點幾阿軒打黎
聽日照常返工la...
Haha~~~就係咁...聽日幾位開心d la
聽日又可以返返工la~^^~
我唔like無聊既日子...
如果一日咩都無得做...
我會好想死=-="""
死我都要搵d野黎做~haha~
係唔係好賤骨頭呢???
其實我覺得搵d野做下...
反而係充實
如果生活百無聊賴的話,,,(T^T唔識打A...)
咁唔係好無意義好無意思咩?
同死物無分別wo~
本來以為聽日可以放假
可以去睇返場戲=-="""
點知..一個電話~改變了我=-=XD
有無人想睇戲a~?
可以叫埋我wo~~~XDDDDD
今日係屋企悶足一日呢...
聽日唔知返公司有咩做呢?
唔知係開工定做清潔呢???yoyo~~~~
今日同個朋友MSN~
覺得佢最近真係好好好好好好好好唔開心呢...
希望佢快d無事la~^^~
god bless you~
|