今日好唔開心a!!!!!!!!
因為今日係公司做錯野a...(其實係個客賤)死人39號台的一男一女!!!!!!!!
今日...好忙好忙...
有兩個客食左一陣就話埋單~
咁幫佢數色碟la...
之後埋左單...坐左係度玩佢地陪Notebook
之後走果時~無啦啦多左幾隻碟low!!!!!!
知咩事la!!!!!!
但佢地又走得快wp...
去無蹤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SH!T
之後就係咁我要咩呢隻咁既獲la...
衰人
超唔開心a!!!!!!!!
今日晚上同個fd send sms...
又搞到我有d唔開心...
不過無事ge~~~
_________________________________________________________
我唔係發你脾氣a...
真係唔係ga~~~
唔好放係心度a!!!
我星期三唔去la~~~係唔係好乖呢 |