今日返教會la...yup~
好好的教會日喔~
今天是一個好朋友好生日~~~
生日快樂喔~
~
今日完左之後就有團契la
今日團契都幾好玩~^^~
有game子a!!!
之後連win兩場~~~
勁哇~~~XD
今日大家都分享左大家今個星期的心情
我是不開心!!!
點解???因為今日完左本來會有波踢~~~
點知因為天雨關係...
草地場唔開...
無得踢Y^Y"""
即刻唔開心a...
好耐都無踢波la..../.\
唔知聽日天氣會唔會好呢???
不過聽日都係返工ja...唉...
___________________________________________________________
發現~
人不知是一種善忘還是愛說完就算的生物
成日都聽到...
得閒飲茶~~搵日飲野~~一陣覆你等等
但係...次次都係講完算數
人呢?不見了
這可是會令人不開心~~令人失望
唉...發生在自己身上更是覺得不開心更失望~~~~ |