或者我呢一世人都係咁傻-0-
成日都係度諗埋d唔等洗既野...
每次做左d多餘既野...
就會比人話白痴
自此成日都係白痴仔=-="""
XDDDD
我之前聽左一個故事
佢入面話有三隻烏龜
佢地一齊去一個好遠既地方遠足
佢地帶左三個杯麵
之後有一隻突然說:『我忘了帶熱水』
之後牠自告奮勇話返去拿
之後其餘果兩隻都好開心
佢地話佢未返黎之前絕對唔會食左個麵餅的
之後佢就自己一個開始行la...
過左二十年...
佢都仲未返黎;...
其中有一隻佢好肚餓la...
於是佢終於等不到,要吃了
但當他一張開口
果一隻自己話返去拿水的龜行了出來
說:『我就想了你們一定會偷吃~~~~於是我在這看守著你們二十年了。』
這個故事教訓我們~
朋友之間要互信~如果對對方沒有信心~一世也不能當好友
_______________________________________________________________________
今日好悶ga都...
不過有個傻瓜同我msn~^^~
今日無咩做過...聽日要考試a///
要溫書
今日...我...好早俾人嘈醒
媽媽同人傾電話好大聲a~><
但我醒了又不想落街
於是好懶地趴在梳化上...
hahahaha
叭地貓呢~~~kee~~~
我屋企係養貓的
今日做當狗愛上貓時
我隻貓坐左係電視前面...唔知佢係唔係睇緊呢?
|