去左君悅食lunch a~ 好味~heehee~~~ 琴日染左髮a~~~啡啡的 好想買好多野a!!!!!!!!!!><~ 無錢錢錢a 下個月出糧買買買買買買買 hahahahaha 最想唔係買野... 唔係搵錢 我知我依家除左想一個人之外 最想是放假 今天不返工!!!!!!!!!!!! 踩了兩星期了...><~ 累了~ 身心都累了 有人可給我倚傍下嗎??? 快累倒了@[]@|||
好耐都無打qooza la~><~ haha~大家可能都已經無黎LA T^T 不過...有時我想打都有心無力 因為每日放工返屋企都真係好鬼死累a... 今個月係阿飄出巡月wo~ 大家小心晚上...XDDD 我日日都要12點半先放工... 我...咪...=-=""" 日日都係咁...唔知做咩..今個星期全星期都要返工... 想累死人咩?! 想玩既時間都無A~><~ 搵幾日真係要休息一下先~~HAHA 耐無msn~~~~好掛掛掛掛掛住一個人a~><~ msn:[email protected](我msn)