今日早上返8.30~
N年無上英文...
一上就話15日考=@=
都唔知教過d咩-0-
垃圾老師!
之後上fitness~~~
做左帶氧~~haha
琴日上足球係學校上
超好玩>v<
琴日一頭金髮上足球~
大家都呆了眼呢~呵呵
係a~我染左髮a~~^^~
有人讚好睇~~~
唔洗多~一個夠la~haha~
有機會先貼相la~haha
講返今日la~
發覺了~轉了形象好多人問我咩事-0-
有事先可以染ga咩...
今日上堂~Nut時,,,
上上下slp了,,,
不自覺地slp了...sorry 呢
睡了半小時ja~呵
之後落堂就走...
返屋企~~heehee
好難得on msn~~~
見到d好耐無見既人~
傾了好多~~hee~hee~~
hapi!!!!!!尤其...呵呵
|