今日返到學校~
8:30=-=上英文...
一個外藉老師...煩到死
聽得明但唔想理佢low...
之後落左堂因太早..
有4小時=-="
於是大家一齊出左去杏花村食野...haha
點知去到-0-
仲係得早餐...
食完...返返學校~
打波~heehee~~~
好耐無打籃球la~><~唔識打咁濟...
之後打左個幾鍾就去左做gym~
之後上堂
落堂又打波~haha
上堂上營養學~haha
好有趣
大家係度睇戲
-0-d美國女人的恐怖=-="""(瘦得)
其實,...瘦同美~有掛勾的嗎???
我深信健康就是美~^^~
之後打波係度鬥波!!!haha/
long time no fight!!!
win la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我又有點改變了~^^~
無人答我問題ga...
如果我死左有人會傷心嗎?
|