KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


好耐無打波!!! 愉快 分類: 未分類

 今日返到學校~
8:30=-=上英文...
一個外藉老師...煩到死
聽得明但唔想理佢low...

之後落左堂因太早..
有4小時=-="

於是大家一齊出左去杏花村食野...haha
點知去到-0-
仲係得早餐...
食完...返返學校~

打波~heehee~~~
好耐無打籃球la~><~唔識打咁濟...
之後打左個幾鍾就去左做gym~

之後上堂
落堂又打波~haha

上堂上營養學~haha
好有趣
大家係度睇戲
-0-d美國女人的恐怖=-="""(瘦得)
其實,...瘦同美~有掛勾的嗎???
我深信健康就是美~^^~

之後打波係度鬥波!!!haha/
long time no fight!!!
win la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我又有點改變了~^^~

無人答我問題ga...

如果我死左有人會傷心嗎?



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


教會日 愉快 分類: 未分類

 因為上個月只想搵錢錢錢錢
所以已經脫離教會生活一段日子-0-
覺得自己好衰
自己好似離棄左神

今日返到去
第一日就獻詩...咩事先-0-
練左二十分鐘就獻了
都ok la~^^~好like首詩
"請差遣我"

之後一個牧師同一個神學學生講道
感謝神
再一次令我有感動
我差d喊
因為~佢講到既野
正係我上個月所做既野

明明因靠著神已戒的粗口又再一次在我生活中出現
覺得自己好對唔住神
亦都對唔住一D人

今日...本來無咩精神~
但唔知點解
聽既時候卻沒有半點睡意

是神的同在?!
工作忙碌過後
將要面對既係我既校園生活
我要快d同大家打好關係

今年真係要好好讀書!!!

p.s.
成日都係度諗...
人生存為左d咩???錢?另一半?為活而活?活得成就活???
有時調翻轉諗...
如果人自殺?為左咩自殺呢又???

如果有一天~我死了
你會傷心嗎???



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 3
累積人氣: 5641
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed