haha日日都係咁返工 今日開始出現累既徵狀la~ 今日返到屋企頭暈暈a~><~ 好彩聽日放假ja~haha 今日企出菜 忙到傻a~><~ 不過好彩無咩點大件事 平平安安就一日 發現左一樣野 次次Ken哥落黎見到我都總會捉一捉我個膊頭ge~?!?!?!? 我琴日去荃灣某一間店買衫 入到去... 個sales同我講英文=-= 我邊一忽唔似香港人a~?!?! 仲要唔似中國人...都唔係say普通話
係英文low~=-= 請問大家我似邊度人a???
三日無返工la~hahahaha 幾驚無9號a~><~ 因為我果度8號都要返ga~><~ 唉... 不過好彩打9號 所以唔洗返工~呵呵 突然又多一日假俾我休息 今日好懶咁過左一日~~~ 係屋企呆 同埋落街望住個海吹吹風~ 好大風..haha d風將我既疲倦吹走了~呵 好舒服呢 聽日唔知仲會唔會打風呢??? 真係無錢用la~><