KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 10 月 17 日  星期五   時晴時雨


終於完結 開心 分類: 未分類

三天的學校學會招生已經完結了
我們的clubs是今年新開的

是有史以來未係CWIVE搞過既劍道
今年第一年搞~
有40人算不錯了><~

由於我們的會長太靚仔既關係...
超多女仔=-="""(我唔係會長!!!)

我呢個副會長係坐係度嚇走女生的-0-"""yo~~~

今日一坐低...
嚇死人咩...4個女仔行過黎報=-="""

之後會長出奇招
自己身上貼大字報
劍道部女多男少...陰盛陽衰...急求大量男生...
果然一出...有多幾個男仔入~haha

真係笑了...
之後都無咩再多人la...
我行開左一陣,..
會長又收多左一個女仔la~><~

會長太強了吧=-="""

完了~~~
累透...沒有返工...
請了假..



2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


忙都pk=-= 鬱悶 分類: 未分類

今日...係搞學會既第二日
都仲係招生中...

今日阿瓜佢地要表演a...
好對唔住佢地a...我唔係咁識...
辛苦了,,,

今年我地搞左個劍道部出黎~
其實都真係好抵玩-0-"
平時300一個月...

依家...100一年...-0-::::
傻的,,,

不過真係好忙
因為其他member唔係咁肯做野...
我同阿瓜忙到死-0-"""

我就長註攤位幫人開單收錢收人=-=
阿瓜都有做,,,
真係...

個宣傳用既board我同阿瓜要做一晚-0-
做到11點幾...
得我地兩個做...

第一次返學返到12點幾-0-
1點幾先返到屋企-0-

今日都好好ga la~
起碼有得休息下...

時間原來真的很珍貴...



仲有一樣野-0-
公司d人成日話我同人拍拖=-=
咩事先...我單身寡仔黎ga ma~><~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 11
累積人氣: 5613
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed