今日...係搞學會既第二日
都仲係招生中...
今日阿瓜佢地要表演a...
好對唔住佢地a...我唔係咁識...
辛苦了,,,
今年我地搞左個劍道部出黎~
其實都真係好抵玩-0-"
平時300一個月...
依家...100一年...-0-::::
傻的,,,
不過真係好忙
因為其他member唔係咁肯做野...
我同阿瓜忙到死-0-"""
我就長註攤位幫人開單收錢收人=-=
阿瓜都有做,,,
真係...
個宣傳用既board我同阿瓜要做一晚-0-
做到11點幾...
得我地兩個做...
第一次返學返到12點幾-0-
1點幾先返到屋企-0-
今日都好好ga la~
起碼有得休息下...
時間原來真的很珍貴...
仲有一樣野-0-
公司d人成日話我同人拍拖=-=
咩事先...我單身寡仔黎ga ma~><~ |