今日返學校整board,,, 忙... 1130做完換衫踢波XD!!! 今日失左好多球=-="""唉,,, 今日整board好hea=-= 做左半個鐘都無就做完la~ 星期五開放日a!!!XDXDXXD 返去跑環校跑 突然發現時間不夠用 12月會忙到扒係度-0-" 應該會少時間打qooza~ 如果想搵我可以msn我~^^~ 電話就...haha~~~都唔會想要ga la~haha 想要msn拿la=-=""" msn" [email protected]~
呢排要入元朗學車a~^^~ 12月1,3,5都會去 好想快d到!!! 琴日去左元朗聽理論=-=::: 原來好多野都唔識ga 我!!! 要快ddddd溫a~ 17日考筆試了!!!^^ 其實琴日係要上堂 仲要測驗~>?< 好在都識~~~呵呵 之後就就去左元朗lu~ 今日上足球堂 不滿足的一天-0-~ 好快就完左 因為要搞open day d野...