HAHAHAHA~~~
今日去左教小朋友踢波
超得意low~d小朋友~~~
好好玩好active~~~
同佢地一齊跑黎跑去
之後俾佢地玩比賽~~
我就吹波~~XD(即做球証)
之後有一隊成日一分鐘左右就輸
俾總教練叫我去幫佢地手...
規矩係:::
唔俾用手-0-
最多掂三腳波...
同埋唔準射波><~~
即係白企咁濟la~XD
不過真係超超超超好玩的一day~
之後返工!
同阿瓜~肥波同諾然一齊走
haha~~
係度企d搞笑野
之後我就返工lu
之後係公司~~~
火到我a!!!
有一位同事
自己做錯野都唔知錯咩...
係度同我嘈-0-"""
正垃圾~
我做左幾耐a~?
同我嘈而唔係唔知自己做錯野
死要面唔認錯
係度講歪理
|