KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


YO爆的一天 分類: 未分類

HAHAHAHA~~~
今日去左教小朋友踢波
超得意low~d小朋友~~~

好好玩好active~~~
同佢地一齊跑黎跑去
之後俾佢地玩比賽~~

我就吹波~~XD(即做球証)
之後有一隊成日一分鐘左右就輸
俾總教練叫我去幫佢地手...

規矩係:::
唔俾用手-0-
最多掂三腳波...
同埋唔準射波><~~

即係白企咁濟la~XD

不過真係超超超超好玩的一day~

之後返工!
同阿瓜~肥波同諾然一齊走
haha~~
係度企d搞笑野

之後我就返工lu

之後係公司~~~
火到我a!!!

有一位同事
自己做錯野都唔知錯咩...
係度同我嘈-0-"""
正垃圾~

我做左幾耐a~?
同我嘈而唔係唔知自己做錯野
死要面唔認錯
係度講歪理



2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


過左生日三日lu~ 滿足 分類: 未分類

真係...咁又一年la~haha

今日都係開心既~
因為過左個生日無耐掛

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~12日~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

咁多年黎~
今年生日可能是我最開心的一年
因為~

從前的生日沒有什麼人陪我渡過~
大多數是自己/家人陪伴

今年有朋友幫我搞~
已經開心了~^^~

生日當日
同幾個朋友去左食飯~
超開心a~~~~
好久沒有那樣開心過...

但總會有美中不足的T^T
但在我心目中~
已經有夠好了

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~13日~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日星期六
晚上都係有朋友幫我搞生日
因為聽日都有另一個朋友生日
so~

一齊搞~heehee~~~

去左食日本野
之後去左cafe
玩猜猜畫畫=-=!!!
原來我好叻ga~haha

之後一直玩到1點幾
12點果刻~

阿林生日快樂
之後有電話打黎~
mARCO生日快樂

XDDDD

兩個朋友今天生日呢

之後就返屋企lu~~~

p.s. cafe 個女仔好靚ga

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~14日~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今天返教會~

完左練劍
之後再練波

練波遲到了~~T^T":":"""

唉...
俾人話a>...<

今天練劍練到出水泡X2~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~15日~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今天去了做實習~~

幫HKSAM搞陸運會!
d小朋友好得意
有d仲唔似有事...

之後其實係玩多~XD



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 11
累積人氣: 5666
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed