KaSoN の世界
這是我打自己感受的地方,如果有什麼令閣下反感之地方,敬請原諒。
Xanga= KasonHo
Kason1212
暱稱: -♥ §#KasoN™ƒ∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
遺忘
給家人的一封信
換來什麼?!
2010-05-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (169)
每月文章
網站連結
Aquafever
my xanga
水田~
孤泣音樂世界
夢想小棧
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


考試完結一身鬆 分類: 未分類

對唔住大家~
我好耐無打qooza la~hahahaha

有無掛住我先???
應該都無ga la
好似無晒人黎la...T^T
考試代價真係大...

經過左一段漫長既考試日子之後
係一後輕鬆的假期~
放假放到2月5~

本來去長洲玩一日...
但朋友有事唔去得
無得去lu~~~唉

講到好似無咩所謂...
其實我好想去...
好唔開心A T^T

算la...唔通自己一個去咩?
自己一個食野自己一個行
我份人最怕自己一個人做野...

但偏偏成日都係得自己一個T^T

唉,,,

打到無晒心機tim...
下次先再打la~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

曾記得有人跟我說過
人相處

忙只不過是藉口
煩只不過是厭倦

人既相處就是微妙
這一刻好感情
下一刻已遺棄

人既內心存在好多其他人唔知既陰暗面
人存在於陰暗之中永遠看得不遠
看別人也一定是灰灰暗暗的

人是以小人之心度君子之腹
黑狗永遠當道 白狗永遠當災

如果有一天
世界再沒有爭鬥
人之間沒有明爭暗鬥
呢個世界就真係光明囉...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其實呢一刻真的有點不開心...聽日無得去



2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


yo~~ 分類: 未分類

好耐無打la~hahahaha
仲有一科就考完la~
過去兩科第一科感覺易

第二科就-0-"""
唉...等補考la...

後日考埋最後一科
可能會入長洲玩下

原來打算去台灣...
但now就打算蓄錢去宿霧~
haha等暑假la~~~呵

呢排係咁影相
係影其他野...hahahaha~~~

好啦貼一張上黎la~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 764
今日人氣: 11
累積人氣: 5649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed