對唔住大家~
我好耐無打qooza la~hahahaha
有無掛住我先???
應該都無ga la
好似無晒人黎la...T^T
考試代價真係大...
經過左一段漫長既考試日子之後
係一後輕鬆的假期~
放假放到2月5~
本來去長洲玩一日...
但朋友有事唔去得
無得去lu~~~唉
講到好似無咩所謂...
其實我好想去...
好唔開心A T^T
算la...唔通自己一個去咩?
自己一個食野自己一個行
我份人最怕自己一個人做野...
但偏偏成日都係得自己一個T^T
唉,,,
打到無晒心機tim...
下次先再打la~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
曾記得有人跟我說過
人相處
忙只不過是藉口
煩只不過是厭倦
人既相處就是微妙
這一刻好感情
下一刻已遺棄
人既內心存在好多其他人唔知既陰暗面
人存在於陰暗之中永遠看得不遠
看別人也一定是灰灰暗暗的
人是以小人之心度君子之腹
黑狗永遠當道 白狗永遠當災
如果有一天
世界再沒有爭鬥
人之間沒有明爭暗鬥
呢個世界就真係光明囉...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實呢一刻真的有點不開心...聽日無得去
|