今天返學 完了回公司搞返D手尾=-= 返到去...完成了呀!=-=""" 白走了...>< 之後行行下...打算返屋企 打俾sissy~~佢又做緊野wo~ 咪去搵下佢low~haha 傾左幾句佢要做野我都走了 回到家... 吃了飯後玩了電腦... 今天真的有夠無聊呢... 看看月歷 快要3月了... 今年的3月會過得比較特別嗎? 我在考慮....唉.... 身在痛... 是心在痛 還是只是切膚之痛??? 我也分不清了...
今天真的累了... 昨天好夜先訓... 今日返9點半 上足球~~ 今天有好的表現~ 不錯 之後食野~ 食完去李惠利練大專隊d野... 佢同我講同一日會有另一個女仔都會黎練 去到點知係麥精@@~ 估唔到wo~~~haha 練到5點幾抽住筋咁走T^T 之後返公司影相 幫手影新出食品~haha~ 有夠無聊的... 今天看到了她 沒有理睬我 好似有在生氣似的,,, 我好唔開心... 我灰面一星期... 家樂板前新食品~