金曰勁早起s!N''
跟住就刷牙,洗面...
之後就打機 -[]-''
玩到好灰 -.-''
跟住就比細佬玩 0.0''
過左好耐....
老豆話去大陸 = =''
跟住就去左laa''
6點幾就回來釕''
09/06/27
哥曰勁早起s!N''
跟住就刷牙,洗面...
之後就打機 -[]-''
打打下...
砰1聲...
就落大雨 - -''
嚇到我成個人彈起s!N - -''
跟住就即刻死去收33 -[]-''
收到我死死下...
之後就玩NdS''
過左好耐....
表哥同姐姐就黎左laa''
跟住姐姐叫我陪佢買野喎 0.0''
同姐姐落到屋企樓下姐''
就即刻落雨''
之後我就返左上去攞傘 - -''
攞完返落去哥陣時又冇乜雨 -[]-''
個天玩野 = =''
行到半路...
我同姐姐講:{[出街哥陣時先黎落雨,吾通連個天都吾中2我?!]}
跟住姐姐笑左 -^____^-
之後就即刻落好大雨 - -''
好似落狗屎咁落 - -''
姐姐買完野''
我地就返龜釕''
|