|
|
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 09/06/21 |
分類: 未分類 |
金日係老豆節;!''
但係都冇咩表示0.0''
金日勁早起s!N- -''
又訓番 -口-
訓左1陣又起番s!N -[]-
之後咪刷牙,洗面..打機//...
8點幾姐姐就打電話黎,
之後就出左去...
原本金日係死鬼ah公咩咩咩 - -''
跟住咪行路去lorr''
哇!!`熱到死 -口-''
跟住去到哥個咩咩咩墳場 - -''
之後有條老野比死鬼ah公副骨我地睇 ._.''
跟住我睇都冇乜野 ''
之後搞埋D手尾..//
就去飲茶`
咩都吾食得T^T
食完之後,.
就同姐姐去MP5打機;;
打左1粒''
跟住再去V8打2粒//..
爽死 - ^___^ -
跟住去買橙 - -''
行行下...
見到ah佳個前細佬同埋佢D fd
買左橙.//,
就去左姐姐家''
之後比表姐鬧 - -''
跟住去食盛記 /.\
6點幾細佬同老豆返左龜 ._.''
跟住就同表哥,姐姐返龜釕 !_!
祝各位老豆
父親節快樂 - ^___^ -
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|