2010 年 3 月 14 日 星期日  |
2010-03-14  |
分類: 未分類 |
今日又笑又喊 ^^
喊,,, 因為睇咗D好感動既野
笑,,, 係因為我發覺同屋企人一齊飲茶係好開心架
阿妹仲幫我拍咗一輯介紹美食既特輯 
今日要努力溫埋仲有一半未溫既中文 
努力努力努力考埋幾科就完啦
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| 2010-03-12 |
分類: 未分類 |
今日考完數學 & 英文作文
數學... 希望合格啦
有好多題都唔肯定
英文作文還OK啦
希望張小欣留留情啦
考埋下星期就考完啦
今日考完試瞓咗2個鍾,,, 太攰啦
下星期一考中文,,, 有超多問答要背,,, 唉!!!  |
2010-03-11  |
分類: 未分類 |
今日考完英文,,, 好似錯咗好多咁
聽日考數學AR,,, 我已經溫咗2個幾鍾啦
攰死了,,, 不斷咁計數... 計咗傻咗
一定要合格AR
跟住落嚟仲有一個星期既考試
大家要努力AR |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 50 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|