本來自己林住今日查英文comprehension quiz哥篇野架
點知,,, 去咗威尼斯人睇BB展
雖然好似唔係好關我事,,, 但係都係陪媽媽去睇下
哥度好多好得意既BB
好想meet佢地
今日睇到D小朋友係度玩,,, 就係度林,,, 細細個既我係未咁既呢
魔鬼 - 咀咒 (正位)
唔知準唔準呢?
玩咗兩次
兩個結果都好似係負面
有個FD之前同我講:做好人冇好報
本來我唔係好認同我個FD話做好人冇好報架
而家,,, 我好讚同佢講既野 ... 原來好人真係冇好報
所以... 我都係唔做咁好人,,, 但係又唔做衰人
總之河水不犯井水,,, 要帶眼識人