2010 年 4 月 8 日 星期四  |
2010-04-08  |
分類: 未分類 |
計計下,, 返多32日學就要考試啦
時間過得真快,,, 要努力
聽日可能會調位,,, 希望會坐個好位啦
唔好再好似第二段咁啦,,, 坐門口位,,,又凍又反光
下星期校運會,,, 完全唔想去
又遠又煩又冇野做 = =
學校又淨係比帶包, 水... 想我地死咩
|
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| 2010-04-05 |
分類: 未分類 |
今日清明節,,, 屋企人去咗拜山,,, 但係我冇去
因為病了,,, 唔知點解成身都好似好痛咁
今年係我第一年冇去拜阿爺,,, 覺得有少少不孝 |
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
2010-04-02  |
分類: 未分類 |
今日本來約咗婷去街街
但係因為落雨,,, 改咗聽日
尋日做咗一日sales... 好驚AR
有唔同語言既客人,,, 超驚唔識溝通,,, 會好尷尬
sales真係一項艱難的任務哦
都係留番俾佢家姐做啦 
大家多D去幫襯啦
係信逹城一樓哦 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 50 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|