話咁快就番左1日學la 果日開學真系吾多似番學 因為番完1日學又放假 放學之後同子晴,燕芳,tracy,natalie (有2個人突然吾去) 去左葵芳食晏 跟住去左荃灣影貼紙相 之後坐左陣 番歸lu... 我牙媽買左部電話,,, 我吾小心整趺左 比人撈牙~~~