今日以為會無無聊聊咁過...
點知...
最後果堂楊少傑比司徒SIR罰唱歌...
仲要唱Justin Bieber嘅BaBy...>333<
正!!!
仲要全班一齊唱囉...
全場HIGHT!!!!!爆~~
C0MM3NT`(K)
最後希望瑤瑤可以拎番部電話3<...
之前去溜冰...
搭港鐵返歸...
見到呀魚@V@
果日溜冰..
.^.比條打曲掍嘅卜街
成塊波撞過黎...
攪到下巴流血同腫左...
好彩依架冇事...