我唔際呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
媽咪,婆婆同細佬都返左大陸挽,
我就因為要學跳舞所以冇得返-,-
得返自己,細妹同家姐>3<
我依架好掛住婆婆呀T^T
C0MM3NT`(K)
今日
同細妹,家姐 仲有家姐D朋友
係屋企自制壽司...>3333333<
不過整得好樣衰-,-
不過...
自在好挽呀嘛XD