| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
|
|
彩排~~超悶悶!

三個傻豬! |
今日,落雨,返學校彩排,
好悶,又眼訓,不停打蚊,超想走啊,>.<!
但最終都挨過左.
之後返到屋企,悶左一陣,
同muki傾去遊泳,
so去左MK同距買泳衣,
and than去城門谷游水^^!
套泳衣唔錯!!著到距幾靚女!!!!!
我地遊到九點半就走佬魯!!!!
我地仲成日係d教人遊水既人度偷師添!哈!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-07-11 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
|
|
有d人好恐怖/﹏\!

三個傻豬! |
今日,唔洗返學仔,一早又去左派傳單魯!
八點派到九點,都係甘啦~!!!
muki今日又話唔返,so上午派完過陣,距就來左我屋企!!!
大家無無聊聊甘,傾傾下,距話想跟我返大陸!!!好開心呢!!!!
不過唔知返唔返好!!等遲d先從長計啦^^
到下午,我地去囉眼鏡,唉!睇睇下,戴返學校都唔知會唔會比人捉!!!!>.<
囉完眼鏡,我地五點半就去派傳單,派果陣我又見到個細路仔,好得意啊~!!
我跟住距,好想同距影相啊!!!>3<!
到左差唔多七點半甘,有個啊叔問我收點幾!!\
話今晚帶我去蒲!!!嚇死人@@!
聽日放假一日!!!!唔洗派~!!!
 
|
|
刊登時間︰2006-07-08 11:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
|
|
都係甘累!!!!

三個傻豬! |
今日,一早返學校聽人匯報IS專題,
係好悶的,馬文康真好係勁,成日答問題!!!!
個死傻人肥杰仲同距握手,話距好勁喔,
傻仔!人地康哥個手成日用來挖鼻X,甘乾淨都抽人地水!哈哈!!
今日五點幾去派傳單,唉!!!好累,派果陣有時仲好尷尬添=.=!
派左一陣,見到琴日個男仔=.=!!!唔知聽日見唔見到距呢?
日日甘派!唉!好累.....遲d可能葵興d人都識我啦!唉! |
|
刊登時間︰2006-07-06 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 32 | »
|