| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
|
|
唉!!!我死啦~! 

三個傻豬! |
今日,本身霖住去東門,
10點半果陣,米粉打來,距啊媽唔記得比錢距,
問我聽日先得唔得,我霖我都好累,又好似唔多夠時間甘.唉!甘算啦!
霖住打比viko ,,點知打左成個鐘,都穩唔到距,跟住打到,唉!
話我地唔去,聽日得唔得,唉!!!!距好似嬲左!!!我都知我地甘樣唔好!!!!
sorry!!!跟住叫米粉打返比距,唉!!!!我都無出到聲,唔知講咩好!!!
sorry!!!!!


|
|
刊登時間︰2006-07-01 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
|
|
遊水水!!! 

三個傻豬! |
今日,返到學校,派卷,,,
中文卷一67.5,如果唔係唔夠時間既話會仲好d=.=!,卷二幾啦,84
英文卷一ok啦78,卷二listening,衰左,得67 \./
iS ok啦85,係甘多魯!星期一仲有IH同埋數學!!希望好啦~!!!
放左學,同viko去遊水,哈哈!識左少少蛙式,不過呼吸果度唔識,
游左三個鐘,遇到兩個小妹妹幾nice!^^走果陣好累啊!!!!累到死下死下!
對鞋又爛左喔!!去左viko屋企借左距對鞋,同埋距煮左d波菜面比我食,超正!!!食左好多!!!!

|
|
刊登時間︰2006-07-01 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
|
|
終於考曬試魯!!! 

三個傻豬! |
哈哈!!今日終於考曬試魯!真係好!!超級超級輕鬆!
不過今日落雨,又加上來XX so無得游水水!!!唉唉!無奈呢!!!
暑假有咩做呢?又係唔知~超想返大陸!!!
希望成績都係甘好啦~!!!!!


|
|
刊登時間︰2006-06-28 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 32 | »
|