| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
|
|
比人爆大穫>.<

三個傻豬! |
今日,差d遲到@@"因為食野食得太慢=.=!
今日上IH果陣啊sir無端端同我講野,話咩...唔鬼記得...
之後有d多事既死八公就話星期六見到我同啊全,
拖手仔=.=!大佬!邊有拖手仔啊,係咪鬥雞架!!!!屈9我!
死八公,講到我好似好花心機,,唉!

|
|
刊登時間︰2006-06-07 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
|
|
唔洗游水,^^

三個傻豬! |
今日,一早返返學下,途中比d風吹到我d頭髮亂曬,
不過日日都係甘,唉!搞到我心情好差!!!!
返到學校,同NaNa傾左一陣,叫距幫我整相,
同埋借鏡鏡比我游水,真好人^^
不過今日因為有雷暴警告,都係唔洗游水^^真開心,唔洗煩!
跟住放學,遇到人袁,就順路一齊走,仲叫距幫我囉埋野=.=!
但行行下覺得好衰甘,都係囉返^^!
唔開心,霖緊唔知距會點睇我,唉!
可能覺得我冤鬼纏身甘.....
winds呢張唔錯! |
|
刊登時間︰2006-06-06 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
|
|
好飽啊>.<!

三個傻豬! |
今日,一早起身溫左陣書,不過都溫唔到咩出來!
唉!好擔心!聽日一定要溫溫溫!
跟住同啊全出街,距陪我去交電話費,
跟住去機鋪打機,見返呂子風同埋秋平
呂子風真係好無聊同埋好q煩!不聽話距
溝左幾多女,打左車論甘,我同啊全都係度不聽偷笑,
跟住我問秋平,秋平話距吹水,距邊有啊!哈~
聽住距係度發up風=.=!我同啊全傾計距又死人走埋來..咩都跟埋來..唉!=.=!
不過啊全幾好人,thx^^!
跟住終於穩到米粉距地,
同距地一齊去紅地睇距打波,
同埋同肥杰吹水....
之後去西九龍食sushi,超飽!
食完就去左長沙灣,不過............
sorry啊米粉,muki整到你地甘於!
肥杰距地走果陣理都唔理我地,超憎距!唔開心!
我於唔緊要,要班fd陪我於,唉!有d嬲!
不過算!我都係果度坐左一陣,吹水.....
跟住去荔景買酒飲,遇到班人,
有一個仲問我地囉電話=.=!
今天,我有點受傷害的感覺,
要扮什麼也沒發生?
我想,但我的心不容許,
我不懂該如何放手,如何矜持...
我感到迷惑。
從其他人的目光中,我看到自已的傻,
更看見我自已的不知羞恥,
這是我咎由自取的,我沒有怪誰,
像我這樣的人,他還理我,已經不錯了。
我還想怎樣?我不想再做一個不知羞恥
給別人笑話的人了,我放棄了!
 |
|
刊登時間︰2006-06-04 01:02 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 32 | »
|