| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
|
|
[[unhappy!!]] 

三個傻豬! |
好唔開心.......今日心情好差.......唉!
上IH堂果陣上上下好想訓覺......中下中下甘...唉!
其他都係甘啦....跟住上最後果兩堂英文.....d人不停係MMLC度講笑
我一句聲都無出....d人就笑我咩咩咩...廢事講!我都係無理到距地.....
懶得理啊,,,無心情!唉!
>>>>>岩岩睇左XXX既日記,,,,我先知道......唉!好唔開心!!!!
不過我更加唔想距唔開心!!!!

|
|
刊登時間︰2006-05-25 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
|
|
今日剪頭髮@@" 

三個傻豬! |
今日一早返學....yomakiz好遲至落到來..
搞到差d遲到甘制.....唉!真係無奈!!好彩走得快姐!@@"
歧到學校都係甘啦!!!but....數學全班從測果陣好多唔夠時間做..
令我覺得自已好廢....成個人灰曬....我霖我今次期終都係無架啦....唉!好灰....
成日都唔開心.......我終於知道肥杰點解琴晚叫我打比距....唉!
心痛既感覺........
放學落雨......不過我都落左葵芳hit hair剪頭髮.....我死唔肯剪前面....
哈...Terry話不知幾想同我剪左距,...距話下次一定剪@@"下次先算啦!!!
不過距幾好人,,,多謝距!!!今日剪頭髮果陣撞到viko同距個fd!!^^!
跟住就返屋企,,,搭車過陣好鬼嬲.....唉!!好黑人憎啊!!!!
>>>>>我唔想距唔開心,,,但.....唉!
|
|
刊登時間︰2006-05-23 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
|
 
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
|
|
個肚好唔舒服啊>.< 

三個傻豬! |
今日......星期一....琴晚終於古起勇氣打比距.....^^
傾左好耐.....好開心......但個心都有d唔舒服啊>.<!唉!
係好唔舒服.......唉!
我知我人又唔多....一定比唔上XXX啦......>.<!
而且我唔中意有人傷害距>.<!好難過.......
今日.....都係甘過.....放學果陣落大雨....
濕到咩甘......唉!米粉仲慘,......病到....唉!
希望距快d好返啦!!!!希望viko同距bf都過得開開心心^^!muki都係!....
今日睇返大陸小學D相......好懷念啊......好掛住!我都希望距地
每一個都開開心心,....雖然我地依家都各散東西啦.......
>>>>>今晚六點幾打左比距^^
我個肚好唔舒服啊>.<唔知點解,,,,好痛!!!!
 |
|
刊登時間︰2006-05-22 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|